donderdag 28 november 2013

Favorieten van de maand: November

Deze maand was een erg drukke maand. Maar wel een leuke maand. Het is nu echt bijna winter. De herfst hebben we volgens mij overgeslagen. Het enige wat nog mist is de sneeuw. Deze producten en dingen ben ik deze maand van gaan houden en ik kon er niet zonder.

 Beauty

De Intensieve Handcrème van de Kruidvat is echt een product waar ik niet zonder kon deze maand. Doordat het zo koud was en ik veel mijn handschoenen heb gedragen, waren mijn handen erg droog. 
Deze crème van de Kruidvat is echt mijn favoriete handcrème. Hij maakt mijn handen erg zacht en mijn handen blijven niet plakkerig. Het trekt dus snel en goed in.

Dit is al de derde keer dat ik over mijn Rimmel Lipstick praat. (review, FOTD) Hij is het gewoon waard om over te praten. Hij is geweldig. Ik hou van hem. Volgens mij weten jullie nu wel dat ik er echt helemaal gek op ben.

De kleur is echt mijn favoriete kleur en het pigment is ook heel fijn. Hij dekt niet helemaal maar dat vind ik juist erg mooi en fijn.

Fashion

Omdat het weer koud was deze maand ben ik ook weer lekker mijn muts gaan dragen. Deze muts is van de Primark. Hij is van de herenafdeling maar ik kon hem echt niet laten liggen. Hij is erg simpel wit met rode streepjes en blauw met witte sterretjes. op de bovenkant van de muts zit een leuk fluffy balletje. Hij is aan de binnenkant niet gevoerd maar toch is hij heel lekker warm.

App

De app die ik deze maand veel gebruikt. Het is zo handig dat je alle folders gewoon op je telefoon of tablet kunt bekijken en het maakt niet uit waar je bent als je maar internetverbinding hebt. Ik vind het veel makkelijker dan papieren folders. Ik zou niet meer zonder deze app kunnen. 

Eten

Kruidnoten, pepernoten. Het maakt mij niet uit. Ik vind het allemaal lekker. Ze moeten ze echt het hele jaar door verkopen.

Boek

"Wanneer haar grote liefde en bijna-ex Alex wordt vermoord, is Anne van Veld al snel de ultieme hoofdgedachte. Ze heeft geen alibi voor de nacht van de moord, maar wel een telefoon vol hatelijke sms'jes aan zijn adres, en niet te vergeten een enorme black-out. Verscheurd door twijfel, woede en verdriet ontdekt ze met privédetective Bart Kroon steeds meer geheimen over de man die ze zo goed dacht te kennen. Als Anne zelf het doelwit van de moordenaar wordt, zet ze alles op alles om het raadselachtige leven van haar grote liefde te ontrafelen - en komt ze tot de ontdekking dat hij niet de enige is met twee gezichten." 
Ik was al verkocht toen ik de achterkant van dit boek las. Ik heb het boek nu al een paar keer gelezen en elke keer blijft hij leuk en ontdek ik weer nieuwe dingen. Als je van een spannende roman houdt is dit echt een aanrader. Het is echt een van mijn favoriete boeken.

Serie

Revolution is een serie die zich afspeelt in de toekomst. De elektriciteit is 15 jaar geleden verdwenen en niets doet het meer. Men weet niet hoe het kon en krijgt het ook niet meer opgang. Amerika is verdeelt in nieuwe landen en staten. De mensen leven net als voor de industriële revolutie. In het eerste seizoen gaan de hoofdrolspelers opzoek naar een manier om de elektriciteit weer aan te krijgen. Voordat het ze lukt moeten ze veel vijanden overwinnen en verliezen vrienden en familie. Als het ze uiteindelijk lukt gebeurd er iets wat niemand ooit had verwacht. Het 1e seizoen wordt nu in Nederland uitgezonden op Veronica dus ik zal er niet te veel over zeggen omdat je het zelf maar moet kijken. Voor het tweede seizoen moet je terecht op internet. Het speelt zich af een paar maanden na de onverwachte gebeurtenis. Na die gebeurtenis komen ze erachter dat de vijanden die ze tot dan toe gehad hebben niet de ergste zijn. Oude vijanden worden vrienden en samen strijden ze tegen een nieuwe grotere vijand. Het is echt een top serie die zich erg onderscheid van andere omdat het een verhaallijn heeft wat ik nog niet eerder gezien heb.

Youtube

Mijn favoriete Youtuber is deze maand ThatcherJoe. Het is een Britse Youtuber. Hij is het broertje van beauty goeroe Zoella. Naast dat hij video's maakt is hij ook dakdekker. Hij maakt dus rieten daken. Zijn filmpjes zijn gewoon super leuk om naar te kijken en hij is echt heel grappig! 

Music


Ik vind het zo super knap hoe Pentatonix muziek maakt! Alles is a capella, dus met de stem. Het is zo vet wat ze doen met al bestaande liedjes, maar ook hun eigen muziek is heel mooi. Ze zijn dé Youtube hit van afgelopen jaar en ze worden alleen maar beter. Ik heb deze maand echt met smart op dit album gewacht. Hij was nog niet meteen op Spotify te luisteren en dat frustreerde mij wel een beetje. Elke keer als ik achter mijn laptop zat keek ik snel of hij er al opstond. En toen was hij er eindelijk! Mijn favoriete nummer van dit album is Daft Punk. Het is een medley van verschillende liedjes van Daft Punk en het is echt super vet geworden. Ik wordt er echt blij van!

Welk seizoenseten zou jij het liefst het hele jaar door eten?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!