woensdag 4 september 2013

Winter outfit #1


De winter zit er weer aan te komen en veel winkels hebben hun wintercollecties weer uit de kast gehaald. Er zitten weer super leuke dingen bij! In 4 outfits laat ik je zien hoe ik deze kleding zou combineren.
Lees verder om mijn favoriete winter outfits en trends te zien. 




Dit is een wat nettere outfit als waar ik normaal in zou lopen maar voor iets speciaals zou het erg geschikt zijn. Het blazertje is erg prijzig ik weet het, maar ik kon zo snel geen vergelijkbaar model vinden. Ik weet zeker dat er ergens een goedkopere te krijgen is. Ik vind vooral de schoenen echt super. Als ik nette schoenen wil hebben worden dat vaak pumps of ballerina's. Pumps worden meteen gevaarlijk want vaak lopen ze niet zo lekker en zit je na 2 uur al met zere voeten. Ballerina's geven snel een wat speelse twist aan je outfit. Dat was niet wat ik met deze outfit wou zeggen, dus deze veterschoenen zijn een super alternatief. De outfit heeft weinig kleur. Dat heb ik met opzet gedaan zodat je helemaal los kan gaan met je make-up.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en laat me weten wat je van deze outfit vind.

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!