woensdag 25 september 2013

Review: Hema Cosmetic Brush Cleaner

Zoals ik beloofd heb is hier de Review van de Hema kwasten reiniger. Het is goed voor je kwasten om ze regelmatig schoon te maken. Daarvoor bestaan er speciale kwasten reinigers. Het is beter voor je kwasten om ze schoon te maken met kwastenreiniger dan met water en zeep. Ik was niet echt opzoek naar een kwastenreiniger want ik wist ook niet echt waar ik er naar moest zoeken. De enige die ik wist dat er was is van MAC, maar ik wist niet waar ik er naar moest zoeken. Totdat ik er bij de Hema tegen een aanliep en ik dacht ik ga hem eens uitproberen.

De verpakking is simpel. Het is een doorzichtig cilinder vormige fles van flexibel plasic met een zwarte draaidop. Doordat het doorzichtig is komt de roze kleur van de cleaner er goed in tot zijn uiting. De roze kleur van de cleaner pas goed bij de lijn met de roze kwasten van Hema.
De cleaner zelf is een roze vloeistof. De meeste reinigers ruiken vaak heel chemisch maar deze ruikt heel zoet en ik vind het heel lekker.

Om de cleaner uit te proberen heb ik er voor gekozen om mijn concealerkwast schoon te maken. Het is altijd een van mijn vieste kwasten omdat ik hem veel gebruik en ik gebruik hem ook veel.


Ik heb gekozen om een watje te gebruiken omdat het handiger is dan een droge doek. En dan maak je de kwast er mee schoon.


Zoals je kan zien is mijn kwast weer schoon en was hij heel vies.

Ik vind het een super fijn product en het is heel handig te gebruiken. Het maakt mijn kwasten goed schoon. De kwasten worden er ook heel zacht van en dat is ook lekker want vaak worden ze naar mate je ze langer gebruikt harder en hierdoor worden ze weer zacht.

Ben je zelf benieuwd naar Hema kwasten reiniger of ben je helemaal overtuigt van de werking? Hij is te koop bij de meeste Hema filialen en hij kost €4.

Maak jij je kwasten vaak schoon?

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!