zaterdag 7 september 2013

Music of the moment #1

Ik ben altijd opzoek naar leuke muziek. Mijn muzieksmaak is heel breed dus ik kan nog veel leuke muziek vinden. Lees verder om te kijken welke nummers ik nu helemaal grijs draai.
Dit eerste nummer komt uit 2010. Het is dus al niet een van de nieuwste meer maar wel een van de lekkerste house nummers. De clip is wat raar dat klopt.


Ik ben weer helemaal fan van One Direction. Ik vond ze in het begin erg leuk maar toen ze hun album uitbrachten was ik een beetje teleurgesteld en vond de liedjes niet echt leuk. Maar dit nummer is gewoon zo vrolijk en ik word er blij van!

Dit is zo'n grappig liedje. Mijn zusje draaide dit liedje zo vaak zodat het nu constant in mijn hoofd zit. Het is echt een leuk zomer liedje.

Deze zomer heb ik veel muziek geluisterd van Bastille. Ik vind het heerlijk om naar te luisteren want ze hebben echt een eigen sound. Het is leuk om te horen hoe ze die sound ook aan ander liedjes kunnen geven die niet van hen zelf zijn. 

Ik vind dit zo'n mooi liedje en het heeft een geweldige boodschap. Dat was alles wat ik over dit liedje kan zeggen de rest moet je maar luisteren.

Wat is jou favoriete nummer van dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!