zondag 1 september 2013

Favorieten van de maand augustus


Augustus was een super leuke maand. Het was vakantie en heerlijk weer! Ook heb ik veel verschillende producten gebruikt deze maand die ik echt super goed vond. Ik heb zo veel dingen die ik jullie wil laten zien dus laten we beginnen.



De Maybelline colorsensational popsticks zijn echt super leuke lipsticks. Ze zijn een combinatie tussen een lipstick en een lipbalsem. Ze kleuren je lippen erg mooi en ze worden er erg zacht van. Ik heb deze lipsticks bij de Kruitvat gekocht maar volgens mij kun je ze nu niet meer kopen omdat Maybelline ze uit de collectie gehaald heeft. Ik hoop echt dat ze weer terug komen.



Ik was al een tijdje opzoek naar een goede wenkbrauw set en die van Catrice vind ik heel fijn. De kleuren zijn voor mijn wenkbrauwen precies goed. Het pincetje en het kwastje zijn ook verrassend fijn. Meestal zijn bijgevoegde kwastjes niet van topkwaliteit maar deze zijn fijn. Dit setje heb ik bij de Kruitvat gekocht en ik raad het zeker aan!



Omdat het zomer is en vakantie draag ik niet veel make-up. Foundation vind ik vaak te zwaar en BB-cream is een goed alternatief. Het geeft je een licht kleurtje en het is goed geschikt voor warm weer. Mijn huid is erg bleek en zelfs de allerlichtste BB-cream is voor mij nog te donker. Daarom meng ik het altijd met een beetje dagcrème. Ik heb verschillende BB-creams geprobeerd maar die van Nivea vind ik het fijnst. Ik denk dat je deze BB-cream bij elke drogist kan kopen. 



Deze kaarsen ruiken zo geweldig lekker! Deze kaarsen zijn van Ikea. De bruine kaars is appel-kaneel geur en de crèmekleurige is vanille geur. Ik hou van die warme zoete geurtjes en de cominatie van deze 2 is heel goed. Volgens mij waren ze ongeveer €2 per stuk.



Deze geweldige olifant onesie was eigenlijk meer voor de grap gekocht maar hij is echt heel comfortabel. Het is perfect om gewoon de hele dag in rond te lopen als je toch het huis niet uitgaat of voor een avondje bankhangen. Hij was €16 bij de Primark.


Deze schattige schoentjes zijn ook van de Primark en ze waren €3. Ze lopen heel lekker en ze frissen een outfit helemaal op. 



Deze zwarte tas met studs aan de onderkant heb ik gekocht in een schattig boetiekje in Utrecht. Het is een hele handige tas omdat je er alles in kan stoppen.



Deze broek heb ik veel gedragen deze zomer. Hij zit heerlijk en is ook lekker luchtig. Hij is van een boetiekje in Harderwijk en was iets van €10. 



Mijn laatste product zijn deze sloffen van Primark. Ze zijn erg comfortabel. De onderkant is hard dus je loopt erg fijn op. 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien van welke producten ik de afgelopen maand heb gehouden. Wat is jou favoriete product van deze maand? Laat het me weten in de reacties want het lijkt met leuk om nieuwe producten te proberen.

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!