vrijdag 27 juli 2012

lets go to the beach

gister ben ik met mijn tante en zusje naar egmond aan zee geweest. lekker een dagje naar het strand en op terrasjes zitten. de roze top in de midden heb ik daar ook gekocht hij is van vero moda en was maar 8 euro. dat kon ik echt niet laten hangen. het was lekker om even de hele dag niets te doen want ik heb het de hele vakantie echt super druk. als ik niet aan het werk ben dan was ik wel met mijn kamer in de weer. ik heb mijn bloemetjes behang ingewisseld voor een zalmroze muur. het is super mooi geworden en ik ga er snel een post over schrijven. ook ben ik deze vakantie 2 keer in de week naar bijles engels geweest en daarvoor moest ik ook huiswerk maken. het is echt een kwelling om huiswerk te maken als je lekker vakantie hebt maar het moest toch omdat ik mijn engels wat bij wil spijkeren. ik ben dit jaar blijven zitten op engels dus doe 4 vwo nog een keer en  wil wel over dus moest er wat aan gebeuren. maandag ga ik lekker 3 weken naar oostenrijk en ik heb geen geplande posts. geniet van jullie vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!