dinsdag 3 januari 2012

3 januari #Day 03 - A picture of the cast from your favorite show

Tja dat is best lastig want ik heb niet echt een favoriete tv show ofzo. Ik kijk niet echt veel tv dus volg ook niet echt iets. Maar als ik tv kijk vind ik misdaadseries altijd wel leuk. Dus hier komt de serie die ik leukst vind.
Wat een verrassing. Ik had al een keer gepost over NCIS. Toen had ik tijd om het te kijken maar nu niet echt meer. Gelukkig heb ik nu vakantie en heb ik er wel weer tijd voor! Ik zal even proberen uit te leggen wat ik zo geweldig vind aan NCIS. Het heeft iets spannends maar ook weer de traditionele conflicten tussen collega's. En dat is vaak wel grappig. Het laat je verder kijken dan alleen de agenten. Hun privĂ©leven wordt ook een kijkje ingenomen. En het heeft altijd iets met de marine te maken en vroeger wou ik ook graag bij de marine dus zo ben ik het gaan kijken.

xoxo Naomi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!